Scienze popularizazione di carta imballaggio materiali cumuni è spartera prucessu di stampa

L'imballaggio di carta è a stampa hè un mezzu è modu impurtante per aumentà u valore aghjuntu di i prudutti è rinfurzà a competitività di i prudutti.Di solitu avemu sempre vede una larga varietà di scatuli di imballaggio belli, ma ùn li sottovalutà, in fattu, ognunu hà e so caratteristiche, sferenze è usi, i diversi materiali di imballaggio averà diversi prucessi di stampa.

nutizie (2)

Materiali di imballaggio di carta è stampa

U materiale di imballaggio di carta ghjoca un rolu impurtante in tutta l'industria di imballaggio, chì hè a basa per u sviluppu di a tecnulugia di imballaggio, migliurà a qualità di imballaggio è riduce u costu di imballaggio.A stampa di imballaggio hè a stampa di diversi materiali di imballaggio.I mudelli decorattivi, mudelli o parolle sò stampati nantu à l'imballaggio per fà i prudutti più attrattivi o descrittivi, per trasmette infurmazioni è aumentà a vendita.Hè una parte indispensabile di l'ingegneria di imballaggio.

1.Materiali di imballaggio di carta cumunimenti usati Polvere unica (carta unica rivestita)

Materiale di cartone comunmente utilizatu, u spessore di a carta da 80 g à 400 g di spessore, un grossu più altu à dui pezzi di muntatura.

Un latu di a carta hè luminoso, l'altru hè matte, solu a superficia liscia pò esse stampata.

Nisuna restrizioni à u culore di stampa.

nutizie (3)

Doppiu carta di rame

Materiale di cartone comunmente utilizatu, u spessore di a carta da 80 g à 400 g di spessore, un grossu più altu à dui pezzi di muntatura.

I dui lati sò lisci è ponu esse stampati da i dui lati.

A più grande diffarenza cù a carta in polvere sola hè chì pò esse stampata da i dui lati.

nutizie (4)

Carta ondulata

Comu cumunimenti usati sò carta ondulata sola è doppia ondulata.
Pesu ligeru, bona prestazione strutturale, forte capacità portante, a prova di umidità.
Pudete ottene una varietà di stampa di culore, ma l'effettu ùn hè micca bonu cum'è una sola polvera è u doppiu rame.

nutizie (5)

Cartulina

Hè spessu usatu per fà una struttura di scatula di rigalu cù una strata di carta unicu in polvere o carta speciale muntata nantu à a superficia.
I culori cumunimenti usati sò neri, bianchi, grisgi, gialli, spessore secondu a necessità di sceglie a carica.
Sè muntatu hè una sola polvera, u prucessu di stampa hè u listessu cum'è quellu di u polveru unicu;Se carta speciale, a maiò parte pò esse solu stampata calda, certi ponu realizà una stampa simplice.

nutizie (6)

Carta speciale

Ci sò parechji tippi di carta speciale, i materiali di imballaggio cumunimenti usati sò: carta in rilievu, carta stampata, foglia d'oru è d'argentu, etc.
Queste carte sò trattate apposta per rinfurzà a struttura è a qualità di l'imballu.
A carta stampata è a carta stampata ùn ponu esse stampata, a carta d'oru pò esse stampata in quattru culori.

nutizie (7)

2.Commonly usatu prucessu di stampa Quattru-culore di stampa

nutizie (8)

Quattru culori: verde (C), magenta (M), giallu (Y), neru (K), tutti i culori ponu esse mischiati da sti quattru tipi di tinta, a realizazione finale di gràfiche di culore.

stampa di culore spot

nutizie (9)

U culore spot si riferisce à l'usu di una tinta specifica per stampà u culore durante u prucessu di stampa.Ci sò parechji culori spot, cumunamenti usati hè oru, argentu, pudete riferite à a carta di culore Pantone, ma u culore spot ùn pò micca ottene una stampa graduale.

Laminazione

nutizie (10)

Dopu à a stampa, ci sò dui tipi di film plasticu trasparenti incollati nantu à a superficia di a materia stampata: film ligeru è subfilm, chì ponu prutege è aumentà u lustre, è aumentanu a durezza è e proprietà di tensione di a carta.

stampa UV

nutizie (11)

I partiti evidenziati di a materia stampata deve esse parzialmente verniciati è sbulicati, perchè u mudellu lucale hà un effettu più tridimensionale.

Stampaggio a caldo

nutizie (12)

A stampa calda hè di utilizà u principiu di pressa calda per furmà un effettu lustru metallicu speciale nantu à a superficia di a materia stampata.A stampa calda pò esse solu monocromatica.

Embossing

nutizie (1)

Utilizendu un gruppu di gràfiche Yin è Yang currispundenti concave template è cunvex template, u sustrato hè piazzatu in questu, applicà pressione per pruduce un effettu di sollievu di cuncavi è cunvessu.Diversi spessori di carta pò esse, u cartone ùn pò micca colpi cunvessu.


Tempu di Postu: Nov-16-2022