Imballaggio verde

Chì ghjè u materiale verde di prutezzione di l'ambiente??

Imballaggio verde 1

I materiali verdi è amichevuli di l'ambiente si riferiscenu à i materiali chì rispondenu à a Valutazione di u Ciclu di Vita in u prucessu di pruduzzione, usu è riciclamentu, sò convenienti per l'usu di e persone è ùn causanu micca dannu eccessivu à l'ambiente, è ponu esse degradati o riciclati dopu l'usu.

Attualmente, i materiali di imballaggio verdi è ecologichi largamente utilizati includenu principalmente: materiali di prudutti di carta, materiali biologichi naturali, materiali degradabili è materiali comestibili.

1.Materiali di carta

I materiali di carta venenu da risorse naturali di legnu è anu i vantaghji di a degradazione rapida è u riciclamentu faciule.Hè u materiale di imballaggio verde più cumuni cù a più larga gamma di applicazioni è u tempu d'utilizazione più anticu in Cina.I so rapprisintanti tipici includenu principarmenti di cartone di nido di miele, molding di polpa è cusì.

Dopu chì l'imballaggio di carta hè adupratu, ùn solu ùn pruvucarà micca contaminazione è dannu à l'ecologia, ma pò esse degradatu in nutrienti.Dunque, in a cumpetizione feroce di l'oghje per i materiali di imballaggio, l'imballaggi basati in carta anu sempre un postu in u mercatu, ancu s'ellu hè affettatu da i prudutti di materiale plasticu è di i prudutti di materiale di schiuma.

Imballaggio verde 2

L'imballu di "paper instant noodles" da l'Australia, ancu a cucchiara hè fatta di polpa!

2. Materiali di imballaggio biologicu naturali

I materiali di imballaggio biologicu naturali includenu principalmente materiali di fibra vegetale è materiali di amido, di quali fibre vegetali naturali contanu più di 80%, chì hà i vantaghji di non contaminanti è rinnuvevuli.Dopu l'usu, pò esse cunvertitu bè in nutrienti, rializendu un ciculu ecologicu virtuoso da a natura à a natura.

Certi pianti sò materiali di imballaggio naturali, chì ponu diventà imballaggio verde è frescu cù un pocu di trasfurmazioni, cum'è foglie, canna, zucca, tubi di bambù, etc. Bellu aspettu hè solu un picculu vantaghju di stu tipu di imballaggio chì ùn vale a pena nutà.A più impurtante, pò ancu permette à e persone di sperimentà pienamente l'ecologia originale di a natura!

Imballaggio verde 3

Utilizendu foglie di banana per l'imballu di verdura, fighjendu intornu, ci hè un pezzu verde nantu à u scaffale ~

3. Materiali degradabili

I materiali degradabili sò principarmenti nantu à a basa di plastica, aghjunghjendu fotosensibilizatore, amidu mudificatu, biodegradante è altre materie prime.È attraversu queste materie prime per riduce a stabilità di i plastichi tradiziunali, accelerà a so degradazione in l'ambiente naturale, per riduce a contaminazione di l'ambiente naturale.

Attualmente, i più maturi sò principarmenti materiali degradabili tradiziunali, cum'è a basa di amidu, l'acidu polilatticu, u film PVA, etc. Altri materiali degradabili novi, cum'è a cellulosa, chitosan, proteini, etc. anu ancu un grande putenziale di sviluppu.

Imballaggio verde 4

A marca finlandese Valio lancia un imballaggio di latti 100% vegetale

Imballaggio verde 5

Dentifricio Biodegradabile Colgate

4. Materiale comestible

I materiali comestible sò principarmenti fatti di materiali chì ponu esse manghjati direttamente o ingeriti da u corpu umanu, cum'è lipidi, fibri, amidu, proteini, etc. Cù l'avanzamentu cuntinuu di a scienza è a tecnulugia, sti materiali sò gradualmente emersi è maturati in l'ultimi anni. .Tuttavia, perchè hè una materia prima di qualità alimentaria è esige cundizioni igieniche strette durante u prucessu di produzzione, u so costu di produzzione hè relativamente altu è ùn hè micca cunvenutu per l'usu cummerciale.

 Da a perspettiva di l'imballaggio verde, l'scelta più preferita ùn hè micca imballaggio o a quantità minima di imballaggio, chì elimina fundamentalmente l'impattu di l'imballaggio in l'ambiente;U sicondu hè un imballaggio restituibile, riutilizzabile o riciclabile, a so efficienza è l'effettu di riciclamentu dipende da u sistema di riciclamentu è u cuncettu di u cunsumadore.

 Trà i materiali di imballaggio verdi, "imballazione degradabile" hè diventata a tendenza futura.Cù a "restrizione di plastica" cumpleta in piena evoluzione, i sacchetti di plastica non degradabili sò stati pruibiti, u mercatu di l'imballaggi di plastica è carta degradabili hè ufficialmente intrutu in u periodu splusivi.

Per quessa, solu quandu l'individui è l'imprese participanu à a riforma verde di riduce u plasticu è u carbone, a nostra stella blu pò diventà megliu è megliu.

5. Imballaggio Kraft

I sacchetti di carta Kraft sò micca tossichi, senza gustu è senza contaminazione.Rispondenu à i normi naziunali di prutezzione ambientale.Sò d'alta resistenza è amichevuli di l'ambiente.Sò attualmente unu di i materiali di imballaggio più famosi in u mondu.

Imballaggio Kraft 1

A carta Kraft hè basatu annantu à tutte e carte di pasta di legnu.U culore hè divisu in carta kraft bianca è carta kraft gialla.Una strata di film pò esse rivestita cù materiale PP nantu à a carta per ghjucà un rolu impermeable.A forza di a borsa pò esse fatta in una à sei strati secondu i bisogni di u cliente.Integrazione di stampa è fabricazione di sacchetti.I metudi d'apertura è di sigillatura posteriore sò divisi in termosigillatura, sigillatura di carta è fondu di u lavu.

Comu tutti sapemu, a carta kraft hè una risorsa riciclabile.A materia prima per a fabricazione di carta sò principalmente fibre vegetali.In più di i trè cumpunenti principali di a cellulosa, l'hemicellulosa è a lignina, a materia prima cuntene ancu altri cumpunenti cù menu cuntenutu, cum'è a resina è a cendra.Inoltre, ci sò ingredienti auxiliari cum'è sulfate di sodiu.In più di e fibre vegetali in carta, diversi fillers deve esse aghjuntu secondu diversi materiali di carta.

Attualmente, e materie prime per a produzzione di carta kraft sò principarmenti l'arburi è u riciclamentu di i scarti di carta, chì sò tutti risorse rinnuvevuli.E caratteristiche di degradabili è riciclabili sò naturalmente etichettate cù etichette verdi.

Più infurmazione pò esse truvata in ucatalogu di prudutti


Tempu di Postu: Feb-02-2023